attention plizzz!!

cuti-cuti malaysia..

Saturday, October 29, 2011

saya sayang kamu..

walaupun kite hanya dipertemukan
dalam masa yg singkat tp aQ dapt rasa
bhw aQ bahagia disamping korg.
sebenarnya aQ moody hari 2 sbb aQ
berat hati nk tinggalkan korg.
lg pun aQ tgk sme je klau aQ ada ke xde.
xde beza punkan.
em..aQ akan ingat kowg dalam hati
aQ..
ayat2 ni klise sgt kan?


aQ nk cite psl dyowg lak k.
dia comel sgt2. walaupun umo da 22thn tp sweet je.
ah boy dia pun sweet. bak kate owg pe? sweet kapel kan. tu la kak kema.
aq da anggap akq ni cm akq .. kak ni terbaek la owg ckp..
sepanjang aq berkwn dgn dia sekali o 2 kali je aQ tgk dia marah..
kak kema mmg caring owgnya. klau kteowg
ada mslh dia kan cuba tlg seboleh2nya..
tp jumaat hari 2 aq mrh kat dia.sori kak. sy rimas
klau byk owg tanya saya mcm2 da byk kali.
em.saya x sengaja mrah kat akq.cme mmg sikap sy mcm ni..
klau boleh sy xnk akq dgn kwn2 lain ingat kat sy..
(perasannyer aQ de ke owg nk ingt kat aQ keh3)..



sweetkan?haha


tQ for reading