attention plizzz!!

cuti-cuti malaysia..

Monday, November 21, 2011

ada aku kesah???

hah...post ni xde kena mengena sama
ada yg masih hidup ataupun
yg telah mati..

sepanjang aku berkwn2 dgn korg..
ya..korg2 yg tgh baca nie.. hehe

aku minta maaf la klau aku ada sakitkan hati korg
k..
hari 2, aku tanye kwn aku
pndapat dia psl aku so jwpn dia

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|



2 baru sorg kate aku poyo??..
tp sbnrnye aq mmg poyo kot..
sbb ramai yg kate cm 2.

anyway, aku da biasa da org pggl
poyo, brutal? (ada ke?)
jln nk mcm gangster..
sume 2 da sebati dgn aku..hehe
tp yg paling aku x ley time ialah...
org kate aku belagak..
ye ke?? klau ye sorii k..
xde niat pun..aku sendiri x perasan yg aku ni
belagak..
belagak tang mn pun aku x tahu..

tp..klau korg ada x puas hati dgn aku..
jujur je ckp dpn2..
xyah nk sorok2..
aku akan terima sume kritik kan 
korg seadanye dan hati terbuka..

bak kata..
ni aku amek dr fb nye quotes..


notakaki:just minta 1 je..pliz berterus-terang dgn aku..=)

tQ for reading