attention plizzz!!

cuti-cuti malaysia..

Monday, November 28, 2011

tetibe je ..

hari nie rse cm nknangih je..
sedih sgt2..
npe la ash buat aku cm nie??
pe slh aku kat dia?soalsoalsoalsoal

xpe la..
siapalah aku di mata kau kan??
aku dah xde kat hati kau kan??
aku tahu
kau baik dgn aku pun berSEBAB tol x?
so,skrg kau da dpt apa
yg kau nk kan??
sbb tu kau campak je aku ke tepi..blogger-emoticon.blogspot.com

xpe la ash.. hiduplah kau dgn bahagia..

seperti yg aku kate..
bkn semua boleh suka kan kita kan?
maybe kaulah
salah yg x suka aku right??
so..
tp kenapa?mengapa?
kau x suka aku?
kalau x puas hati ckp je..

kau selalu buat aku rasa mcm nie

blogger-emoticon.blogspot.com

aku suka jaga hati kwn2 aku..
walaupun sukar, nk puaskan hati kwn2 aku..
tp aku tetap cuba..
tp mengapa korg, lebih2 lg ash
sukar nk jga hati aku???
please la:119::r::q:tnda seru..


notakaki:aku x minta pun
korg jaga hati aku sepanjang masa..


tQ for reading

No comments: