attention plizzz!!

Saturday, December 31, 2011

capital Y....



wanna share some story with u all..

first for all..
aku nie kuat perasan
and i thinks i falling in love with capital Y..



capital Y ni sme kls dgn aku.. sepanjang perkenalan
kite org yg bermula pda 23/12/11
dia xpernah tegur aku..
suddenly, 29/12/11
di saat aku pakai bju pink yg
aq x pernah pakai kat kuim2..time
nk msuk kls

dia tegur aku.."cantik stokin..."(of course la bukak kasut
kalau x cm ne dia nk tahu)
blogger-emoticon.blogspot.com aku pun jawab'thanks'
haha..terasa di awang2an je..
moods:gatal...

habis, je kls kiteowg,
kiteowg g wat group discussion..
for ur in4mation, kls aku 16 org je
8 laki,8pompuan..
cm sepasang je kan??rindu

k,sambung blek..so, 1 kls 2 la
terlibat dlm discussion ni..
abes je discussion 2..aku pun nk cabut lah blek bilik
sekali lg dia tgur aku,,baik2 jln eyh..
huh..
blogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.com bahgia nyer aku..




notakaki:jika awak sudi memberi,saya sudi menerimanyatepuktanganrindu


No comments: