attention plizzz!!

cuti-cuti malaysia..

Saturday, December 17, 2011

i'm strong!!!





i'm fine..thanks because care about me..blogger-emoticon.blogspot.com

start from now, i'm must thinking
about my future at politeknik..

for my new chapter..
oo,gosh its hard to me.. but
nvr mind i will work hard for it

.....

yesterday i went to kuim.
take my result..
only mgt failnangih..
i thought i can get 3 pointer..
but unfortunately,
i only get 2.80 pointer...
little bit, dissaponited..
but, rice already become to porridge..


okey..aku sedar bi aku berterabur..
hari 2 aku g medical check up..
lecehnya...
YA, ALLAH KAU PERMUDAHKANLAH
SEGALA URUSAN AKU DI POLITEKNIK..
biar dia bkn tempat pertama yg aku belajar
tp biarlah kali terakhir aku tukar
tempat blajar..Amiiiiin..angel

sori lg sekali,sebab aku tipu korang..
sje je..nk kenakan korg..
sbb pasni maybe kita x dpt jumpa
lg..blogger-emoticon.blogspot.com

korang pun busy dgn hal korang..
begitu juga aku nantipeace..
jgn simpan kat dlm hati lak..takbole..
t x comel..

aku tahu ahad ni
mesti korg ckp
psl aku yg comel ni..*ske hatilah aku nk puji diri aku..
tipu dpt anugerah dekan.. *ske hatilah aku nk puji diri aku,
blog aku..x puas hati g buat blog sendirisengihnampakgigi
2 sume hanyalah rindu berangan je..hehe
yg dpt anugerah dekan 2 tahniah la ye..blogger-emoticon.blogspot.com
anda mmg hebat tepuktangan..



notakaki:aku tahu kalau korang baca entry ni mesti korg tgh baca secara berjemaah kan??tp xpelah..aku tahu korg syg aku..*gedikskejap.hehe
..kalau korg x puas hati,meh jumpalah marisini.. ingat, takot kerblogger-emoticon.blogspot.com?? kalau jumpa korangpeluk



tQ for reading

No comments: