attention plizzz!!

Friday, December 2, 2011

its all about..

x sangke subjek2 yg aku x suke dulu
aku kena belajo balek..
subjek2 yg aku x buat omwerk akan aku belajar balik
subjek2 yg aku x bg 4kus kena amek balik.
subjek2 yg aku tido time 2syen dia kena amek balik..
kalau time subjek2 nie dulu aku melukis, buat
pantun time exam..

itulah subjek2 yg aku kena amek balik..tetiba aku rindu balek subjek yg aku pro..
subjek yg aku hampir tertido dlm kls dia tp yg peliknya aku boleh lak score subjek nie dlm
SPM..itulah subjek yg aku syg...walaupun aku x buat latihan dia tp dpt score..
adoyai menyesal lak tukar kos.. I ♥ AKAUN..npe la ayah aku x ckp tukar subjek...aku minat giler akaun nie..

sia2 je aku belajar hampir 5 1/2 tahun..dr f1kot aku stdy kh(perdagangan dan keusahawanan)
pas2 smbung f4 & f5..mse PMR pun aku dpt score gak..

adoi..adakah aq da slh pilih?? Ya Allah tolong la hambamu ini...permudahkanlah segala urusan di sana..


yg dlm bulatan merah 2 la..
ada kena-mengena dgn add mate dgn fizik..

bulatan lg 1 lak subjek baru..
6pk cm menarik..
hope sng la
notakaki:nasi dah jd sup..=(