attention plizzz!!

Thursday, December 22, 2011

just want say...

one word for the whole week...
worse.. 
ikut kan hati mmg lah pihak pengurusan poli 2 jd cm ni 
|
mmg lah korang jd mcm nie  
blogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.com blogger-emoticon.blogspot.com 
                        

pastu dpt lak roomate ok aw.. roomate aq org melaka gak.. tp jiran bilik aku 2 org johor.. 
dia kan kalau da bercakap, mmg ko xde can lah nk ckp.. non stop.. *geleng2 kpl hah <----cm nie lah keaadaan aku terseksa..
nk layan dia.. semua kena beteman
siang klau nk g tandas pun kena teman.. 
wake up please.. 
eloo..pe ko ingat aku ni kuli batak ko ke??
sume benda nk kena tggu ko sorilah beb..
kat sini sume kena berdikari k.
. aku suh panggil bieyla,panggil je la, 
suka2 ko nk tukar bella npe??
kite kena panggil seseorang itu dgn panggilan yg dia suke k

.. lg 1,
sorilah,tp aku x suke kalau org nk
mempergunakan aku.. semua mcm 2 kan.. p
engalaman lepas di kuim telah mengingatkan aku.. 
THANKS sebab bg aku 
kenangan dan 
pengalaman yg membuat aku lebih growth up.
kaukan selagi blom aku
iktiraf ko sbg something yg rapat dgn aku.. 


jgn haraplah, aku nk tggu kau,nk 
tlg kau buat mcm2 sikit2 2 boleh lah...apa2 bgai.. 
pas2 yg x boleh blah,
sume kwn2 aku sume nya..
arrrrrgggghh,geram seh..npe lah korg ni sopan sgt.. 
adoi.. merana aku kat sini.. 
aku nk sgt balek ke Kay yoU aI eM.. tp xnk stdy sana..nk duk
ostel je..bleh??
rindu sgt2 suasana kat situ.. suasana riuh.. 
time gelak ketawa happy sama2 
gdoh sama..semua kita buat sama2
kawan bilik aku lak,lg 1 problem.. 
risau je memanjang..blogger-emoticon.blogspot.com jgn le plak aq kena virus dia.. 
apa yg dia risau nth..aku pun x tahu.. 
aku nie da la selalu
gugup, risau, cepat gelabah... 
tp kat kuim selalunya ada org bg perangsang, semangat kat aku.. 
sbb 2 lah aku syg kawan2 kat RTF AT 4-3.. blogger-emoticon.blogspot.com dgn korg aku jd cm ni.. dalah
bilik aku 2 sunyi sgt2,
x mcm dulu.. klau dulu, semua bdk2 kat situ 
spoting,caring psl kite 
kdg2 ada juga privasi kita.. 
ada masa tertentu je bilik aku 2 bdk dtg.. 
so , time 2 je la riuh,