attention plizzz!!

Sunday, January 15, 2012

ok fine!!!!!!!



hei, awak..saya tahu lah..awak
2 budak U..xyahlah nk kerek sgt dgn saya..
yelah budak pandai, mn ada masa nk lepak dgn kita kan??

setiap masa awak busy je,saya je selalu ingat awak..
awak lupa, janji awak yg kite ini 'friendship 4ever'..
yelah 2 time sklh dulu..

dulu, time awak blom msuk U..
time kite selalu hanging out same2..
tahun lepas, awak x wish pun birthday saya..blogger-emoticon.blogspot.com

byk2 kwn saya, saya paling tunggu msj awak tw....
kwn2 yg baru sy knl lg care psl sy
berbanding awak..

lps spm dulu pun,saya je
yg byk contact awak...
boleh kire la, brp byk awak
text saya..
saya yg selalu care psl awak...
selalu dgr masalah awak,cuba menjadi
pendengar yg setia dan simpan rahsia awak..



tp awak x pernah pun tanya psl sayakan..blogger-emoticon.blogspot.com
mcm mn keadaan saya..okey ke tak saya..

kalau awak ada bff baru,saya pun ada..
mereka lebih prihatin ttg saya berbanding awak..
mereka selalu ada di sisi saya di saat2 saya
perlukan mereka...

walaupun, mereka kdg2 menyakitkan hati saya...
tp
SAYA SAYANG MEREKA 
LEBIH DARI SAYA
SAYANG AWAK!!!!

saya da anggap mereka 2 sebahagian dari hidup saya..
tanpa mereka, tak mungkin saya akan sampai ke tahap ini....