attention plizzz!!

cuti-cuti malaysia..

Friday, March 16, 2012

ello world!!!



aku adalah t'bace satu ni..
xperlu la disebutkan siapa...
korang knl jugak kot...

dia ni mmg jenis suke ckp lepas la..
bley lak dy kate pe aku kisah dgn dunia ni sume
kat kubur sorg2 gak...
(mksudnyer, peduli apa dgn perasaan kowg)

Ya ALLAH, bg aku lah kan angkuh nyer kau ni..blogger-emoticon.blogspot.com
wei mase kat sini bley la kau ckp cm 2..
kat akhirat t??

tp kau lupe ker?
kat dunia la kite kena wat kebaikan..kena jaga
hubungan silaturrahim antara satu sama lain..
klau bley di antara manusia ni
jgn ada ckit pun perasaan benci
antara satu sama lain..

kau tgk,brp ramai yg jd ko?
ko kate jd femes??wat the tut...tut..tut..
2 sume bley mnambah dosa aw..
ko buat org sakit hati,buat owg ngumpat ko,buat benci ko,..
suke naw, kalau owg 6pk ko bg dy ckp cm nie


aq bknlah pandai sgt bab2 agama ni...
tp yg aku tahu selain fardhu ain dan fardhu kifayah yg kite
perlu buat..
ada juga ibadah lain..
salah satu dr nye adalah
menjaga hubungan sesama MAKHLUK...
..

so, kalau la kau bace blog aku ni,,
..

honestly, aku bkn suka nw kau,
tp aku ni bknlah jenis pendendam..
klau aq jenis pendendam aku
x tlg kau la wey..
..
tp x kan..aq tetap tlg kau..

tp cube diri kau dulu..
kau sendiri menganjing owg,sakit kat hati owg pstu
sng2 jgk ko mintak tlg dia..
so, pehal lak kalau owg sakitkan hati kau,
pastu mintak tlg kau??
slh ker?
bkn ke tlg-menolong 2 amalan mulia??



notakaki: