attention plizzz!!

cuti-cuti malaysia..

Thursday, May 24, 2012

eiii..x suka..x suka..x suka..laaaaaaaaaaaaa


ish..aku plg x suka org klau wat sesuatu
 keputusan tanpa bg tahu..
tanpa terangkan kat aku....

dah lah dia b'kait dgn aku,
klau xde kaitan dgn aku, aku x kisah la wei..
tp ni b'kaitan..
kalau aku tahu nk jd cm ni xde nye
aku b'janji dgn kowg....
kowg mmg baik tp kdg2
jualikan gak kowg ni...

nk cr rumah sewa pun carilah yg dkt..
ni jauh giler.......
pas2 terus setuju je kan tanpa bincang apa2
pun dgn aku...
ni tak tahu2 je da ada rumah....
 
spe yg nk byr t sewa aku?kowg?

ishhh..klau kowg kat tempat aku mesti membebel,
kutuk sana,kutuk sini....
kalau bley buat undian mesty kowg wat undian protes...
 

YA ALLAH,MOGA2 AKU DAPATLAH KAMSIS..
DAPATLAH ROOMATE YG BOLEH SEKEPALA DGN AKU.
YG BOLEH MEMAHAMI AKU...
DI SAMPING BOLEH MEMBIMBING AKU
KE JALAN YG BENAR....

tQ for reading