attention plizzz!!

Saturday, July 14, 2012

~~~....tumpang lalu....~~~

esok dah kena balik ostel.. maka bermula semester baru..

semester baru,
subjek baru,
PA baru,
pakwe baru...????
*xde yg lame cm ne nk renew
bilik baru,
roomate baru.

roomate aq adalah junior....ye junior..
junior blogger-emoticon.blogspot.comhehehe
tahulah nsib ko
setan..klau die degil2 tahu lablogger-emoticon.blogspot.com

aaq sekel je kepala die...heheheblogger-emoticon.blogspot.com...

xdelah..jangan risau roomate ko ni akq mithali aw..
pernah menang  
anugerah ADIK MITHALI sedunia..
 x caye cuba tanye yg tgh bace blog nie..
btol x?? antara sebab2,
die org bace blog ni ialah
 nak tahu apa
p'kembangan adik die org..
aku ni kan bukan nak kate ape
tp
kalau t'calon dlm akq2 mithali mesti menang punye..sengihnampakgigi peace
x bagi can punye kat org lain...
so, jangan risaw k..  i'll take care of you..btol x ayat aq nie?
x btol tlg btol kan ye..

tanggapan mula2 6pk cm pendiam...hope, baru2 jelah die ni pendiam..doa
klau x  tension..tensen..tensen...
t aku b'hijrah la ke bilik ex roomate aku ...
agak2 t'sisih aku buat cm ni blogger-emoticon.blogspot.com..
sambil b'kata"yelah, sapelah aku kat mate ko kan"
pas2 lari smbil menagis cm cite hindustan 2...
blogger-emoticon.blogspot.com
semalam x sempat b'kenalan sangat..sebab aq juz ltk brg ckit je die pun
sibuk dgn lappy die..

 notakaki:selamat berkenalan....hope kau selesa dgn aku..amin!!!


No comments: