attention plizzz!!

Friday, September 21, 2012

=(


blogger-emoticon.blogspot.comsemiconductor ooo semiconductor....
digital ooo digital.. blogger-emoticon.blogspot.com

em,aku rase la kan..harapan tuk aq repeat
kedua2 paper ni mmg tinggi..
harapan tuk akj pulak ________.....

mana taknya
pkk aku rasa rendah je
lebih2 lg semiconductor..
mana taknya,sikit2 tolak markah (mase lab)..
pastu suka buat kuiz mengejut...
cm hari 2..

litar maybe betol kot tapi
jalan kire kompom salah...
kan bagus boleh buat kuiz 2 balik..blogger-emoticon.blogspot.com

ni semua salah projek rp..kalau tak join mesti aku fhm
apa2 yg di tanya 2.
tapi sebab aku  kenangkan jasa

PN RODZAH...p.A. kesayangan aku 2
nak tak nak tolonglah dia..
sebab masa sem1 dulu die banyak 
tolong aku & the gang.

bila lagi nak balas jasa diakan..
maybe ada hikmah di sebaliknya 
yang kita tak nampak..

manalah tahukan
tiba2 ada orang baik hati nak bg aku & the gang
rm1kblogger-emoticon.blogspot.com
aaammiin...
harap2 t'capailah apa yg hajatkan

 meh,tadah tangan b'ramai2 tolong aku amin kan doa ini..

"YA, ALLAH, KAU P'MUDAHKANLAH SEGALA URUSAN DUNIA DAN AKHIRAT NURUL NABILAH HUSIN DAN PADA SESIAPA YG MEMBACA TULISAN INI.. YA ALLAH, ERATKANLAH SILATURRAHIM ANTARA KAMI, JANGANLAH KAU BIARKAN KAMI B'GADUH DI SEBABKAN BENDA2 KECIK..DAN KAU P'MUDAHKAN NURUL NABILAH HUSIN DAN RAKAN2NYA DALAM PELAJARAN YANG SEDANG DI AMBIL DAN AKAN DI AMBIL..AAAAMMIIIINN!! "


notakaki:semoga  apa yang di doakan t'mkbul..terima kasih pada yg mendoakan diri ini  blogger-emoticon.blogspot.com,aku doakan ALLAH membalas jasa2mu...................


No comments: