attention plizzz!!

Monday, December 3, 2012

alhamdulillah...syukur




syukur alhamdulillah....
ALLAH da bg saya kesempatan tuk
hidup di dunia ni selama
19 tahun..

tapi rasanya, belum ckup lagi diri ini
b'bakti kpd famili dan agama..

saya x minta apa2 pun dari
anda..cuma saya harap
kamu2 semua yg membaca blog ini
mendoakan kesejahteraan dan kebahagiaan saya
di dunia dan akhirat..

doa kan saya jumpa jodoh yg baik.
murah rezeki...

dan dipermudahkan 
segala urusan sama ada semasa saya
hidup,
 atau 
saya telah meninggal dunia..
jika ini post saya yg t'akhir

saya memohon seribu keampunan..
t'hadap kamu semua..

akhir sekali..
 tunggu, punya tunggu
 orang tu x kol2
wish saya..
saya nyanyi la sendiri...

happy birthday to me!!!
happy birthday to me!!!
happy birthday to me!!!



notakaki..aik???? xnk wish cm hari tu ke cik abg oi...awk wish baru saya boleh tdo...
ckup umur ketika post ni di update..^__^



No comments: