attention plizzz!!

Thursday, December 27, 2012

hye...hye..hye

assalamualaikum...(x jawab dosa ..:D)
apa khabar semua? hope semua dalam keadaan sihat sejahtera blogger-emoticon.blogspot.com..

hari masa tu aku baru naik cuti sem kan.. ada orang buat kejutan.. blogger-emoticon.blogspot.com


xsangka lak kawan2 aku ni, bagi hadiah yelah birthday aku kan masa cuti..

dari zaman sekolah sampailah zaman poli.. asl birthday aku je cuti.. asal cuti je birthday aku . ^___^

anyway, thanks a lot to you all.. buat susah2 je.. haiya mikin wa manyak malu ooo blogger-emoticon.blogspot.com....

tapi lain kali bagilah hadiah besau sikit...*k saya mmg demand(gurau je)..


aku tak harap pun, tapi yelah orang kate rezeki jgn di tolak musuh jgn di cari kan.. aku terima seadaanya blogger-emoticon.blogspot.com..



bile da bukak semua hadia baru ingat nk tangkap pic..

 da belek2 hadiah ni baru perasan kawan aku bg t-shirt kapel.. haippp.. yg bg tu gegurl tw..
klau boboi, mesty blogger-emoticon.blogspot.com npe bg aku baju kapel?? ada something wrong ni..blogger-emoticon.blogspot.com

bak kata kawan aku, mana tahu kalau2 pasangan aku tu pkai gak bju ni masa first time jmpe..hehe

notakaki: meh dekat sikit.. nk kisss...muah...muah.. thanks intan,  kak ain,     dee, dan yg lain2.. jangan ngorat lak.. taken already.. 
^___^
 

No comments: