attention plizzz!!

cuti-cuti malaysia..

Wednesday, November 16, 2011

ish2..pelik2

ada 1 hamba Allah ni.. aku pelik betul dgn dia
knp dia selalu nk tunjuk kat
org lain yg dia ni lebih baik dr aku??
honestly,dari semua segi dia mmg
lebih baik dari aku..so buat apalah 
kau nk tunjuk yg kau ni lg baik dari aku??


dah lama aku perhatikan kau..
kelakuan kau terhadap aku ni..
seolah-olah kau cemburu kat aku..
atas dasar apa kau benci o cemburu kat aku?

kau cantik,baik, pandai.
perfect la kot cm 2,
walaupun aku tahu 
no body perfect in this world..




kau kawan dgn aku sebab nk 
gunakan aku jer kan?
kau sama je mcm kwn2 aku yg lain..
boleh dikatakan 
8 dari 10 org
hanya akan jd kawan aku time mereka susa..
time aku susa? hanya 2 antara mereka..

kawan2 kau pun jauh lg baik dr kawan aku..
kenapa aku rasa yg kau ni
anggap aku persaing? 
lg 1 kau kan ramai peminat..
sedangkan aku xde..zero!!!





notakaki:org selalu kate naluri seseorang biasanya betul.
agak2 naluri aku ni btul x??

tQ for reading