attention plizzz!!

Friday, November 11, 2011

SAYA sayang kamu.. 4

BAHAGIAN TERAKHIR..

budak ni comel sangat2.lagi2 bila dia tersenyum..
nasib baik aku girl,kalau x da lame ngorat..(yeke?)
mula2 aku tgk dia ni, sempoi je,brutal sikit
tp bila da knl segala hati,isi perut dan budi.
aku tahu dia ni baik orangnya..
tahi lalat kat hidung 2 la buat kau nampak sweet tahu x?
(manisnye mulut aku)

by the way, ini lah girl yang aku nk cerita 2


haha..kau jangan pecahkan lg
tudung periuk aw..penat nak cari..
tudung periuk o tudung periuk..lala
aku akan ingat tragedi 2 (xingat la bape oktober)
gara happy terlampaukan, dapat markah 
arab bagus..2 la padahnya..
kau suruh aku tepon k.kema sebab
kau takut nk ckp dgn dia kan?
pandai la kau ampu aku.
suara merdulah,lembutlah.
mulut manyak manis arr..haha
anyway 2 yg buat kita lg rapatkan?


amoi yg terakhir ni lg x boleh blah.
wa manyak geram sama lu meh..
nasib baik sweet..he3
kau tahu x skrg ni
aku rindu dgn jam bola kau(walaupun aku xsuka jam 2)
klau dulu jam kaulah yg kejut aku..tp skrg
jam aku bunyi pun aku x sedar..hahaha


sori selama ni.marahkan jam kau..
aku cuba utk faham kau tp
kau mcm misteri nusantara...
aik..silap misteri gurlz..
susah tuk fhm kau dalam masa terdekat ini..
anyway kalau ada masa n kau ada kat jasin,
juz kol me ok..
1 je pesan aku, jangan terlalu ikut
emosi k..nnt menyesal x sudah..
biarlah apa org nk kata psl kau..
sesungguhnya, kita tidak mampu
menyenangkan hati semua orang.
dan biasanya orang yg membenci kita itu
ingin menjadi seperti kita tetapi
tidak berjaya..

pesan aku kat korang..biasalah kwn2 kadang2
ada yg x boleh terima gurauan kita,cara kita. percakapan kita
tp apa boleh buat,
walaupun kwn2 pernah membuat kita terluka
tp itulah membuat kita lg rapatkan?
jgn lah kerana kekhilafan 
yg sedikit itu,
 kita nk judge kwn2 kita..

aku juga tahu bahawa aku agak dingin
pada permulaan perkenalan kita..
tp korg harus tahu, masa 2 aku xdpt
terima kenyataan bhw aku berpisah dgn mak aku(anak mak la kata kan)
em..tp aku ni pemalu yg terlampau sebenarnya,
kdg2 aku takut jika
percakapan aku akan
melukai korg.sebab itu
aku memilih berdiam diri. aku doakan supaya
korang berjaya di dunia dan di akhirat
(wah....sampai akhirat kau)



goodbye kuim!!!
goodbye my friend o (should i can mybestfriend)!!
goodbye RTF AT 4-3...