attention plizzz!!

Friday, November 4, 2011

saya sayang kamu.. 2

hah..hari aku nk cerita psl
owg yg...ntah la walaupun
dia buat aku geram tahap 
giler babeng tp aku x leh nk
marah dia lama2.
nama dia elly..
simple name right?
kali pertama aku tgk dia, hati aku terdetik
ni mesti sombong giler,suka sakit kan hati orang lain..
rupenyer aku silap....=(
dia mmg terbaik la..caring,baik hati
dan yg paling x boleh blah..dia ni pandai 
naw belakon.smpai aku gelar dia
'KEPALA SEGALA KEJAHATAN N  MUKA X BOLEH PERCAYA'

ketahuilah kawanku aku tiada niat nk gelar kau mcm 2..spotan je kuar perkataan 2..sori.
walaupun kau bg tahu kat dia org ttg IZ 2.tp aku x mampu marah kau lame2 tw
apa yg kau da baca kat aQ hah???(joke only)


datang lg jauh.Bumi Keyalang(betul ker eja cm ni?)
doris2.. umo da 20-an tp cm budak2 je..
tp best tol dpt kwn dgn kau.ketawa bersama
nangis bersama(ada ker?)
walaupun hanya sekejap kite bersama tp

akan kukenang kenangan kite bersama2.kau kelihatan
ayulah kalau pakai baju kurung..



No comments: