attention plizzz!!

cuti-cuti malaysia..

Sunday, November 6, 2011

saya sayang kamu.. 3

hari ini aku nk cakap pasal
aini..
budak ni lah cukup suka buat
 aku geram taw...
tp kerana dialah aku x terasa asing dlm uma RTF AT 4-3
THANKS 2 you..kau sudi terima aku seadanya.(tacing x??)
dah la suka2 kau je panggil aku JENAB aka NAB..
bernanah telinga aku kau panggil dgn panggilan 2 aw..
tp seperti biasa 2 yg membuat kita rapatkan?
sepanjang aku kenal minah ni, dia mmg 
happy-go-lucky..cam elly
so,time kau merajuk hari 2 mmg buruk rupa..
hilang semua keBRUTALlan kau..
hahaha

topik kedua pulak.. psl minah ni..
sori xde gambar kau yg penuh..
ekin digelar MAK JEMAH..
(aku pun x tahu kenapa dia orang panggil kau
dgn panggilan tuh).
dia ni minat nau dgn cerita korea..
x tahu la knp??
baik..sempoi..kdg2 cm blur2
tp mse dia blur2 nampak comel sgt2..
xtahu la nape..ha3
u know what? aku akan ingat
sampai bila2 time kau tidur bilik aku
dan kau biarkan aku bercakap sorang2
bagai nk rak..hampeh tol.. 

tQ for reading

No comments: