attention plizzz!!

cuti-cuti malaysia..

Thursday, December 8, 2011

andai dapat ku undurkan masa....



kadang2 kite terfikir 'kalaulah aku boleh
putar balik ke masa 2 tentu aku
betulkan balik kesilapan dulu' ,
ayat2 yg agak klise sikit..

tp 2 semua hanyalah impian.angan2
yg tidak akan jd kenyataankan...?

k2..da terpesong
dr agenda..
sebenarnya, bukan itu yg aku nk
tulis untuk post nie.
sje je letak sebab aku suka lgu nie.


aku tak tahu kenapa sejak dua, tiga hari nie
jiwa + hati aku terasa begitu kosong..
terasa sangat2..tak tahulah kenapa?? ada sape2 sudi
x isi hati aku nie?? hehe (mengatal jap)
maybe suasana yg membuat aku rasa cm nie..
nak harapkan capital R, hampeh..masa bezday aku dia hantar msj taw..
ingat nk ajak date ke, nk wish ke..x kisahlah kan. nie x 

dia hantar HI..aku bls la HI gak..terus x balas2
membuat aku blur sekejap..adoi..cm ne la aku
bleh suke kat dia dulu??..
menyesal lak  ajak date hari 2..
fuhhh..nseb baik x jd.g.
sengal tol mamat nie

sambungan yg atas td..
aku pun x sangke aku ajak dia keluar..
anyway..dia nie kwn sklh aku..
nme je satu sklh tp x pernah tgur pun...haha








lastly..dia pun bg la no fon dia..haha

notakaki:gatal jugak aku rupenyer..hehehe



tQ for reading