attention plizzz!!

Wednesday, December 7, 2011

ku merindui dirimu..

terfikir..bagaimana harus kujalani kehidupan tanpanya disisi..
dahulu hari2 kubahgia dengannya disisiku..
saat2 kuhampir jatuh kecundang hadirnya
disisiku bagaikan hari2 yang penuh ring ria. suka.gelak tawa..
tiada duka..
jika aku bersedih, akan hadirlah insan2 yg mengambil berat psl aku


tp kini aku harus teruskan pejuangan walau tanpanya..
terasa menyesal tidak menghargai masa2 itu..
kini yang tinggal hanya la kenangan..yang untuk diingati
bukan diratapi..

.ingin sekali aku menemuimu..namun apakan daya
nasib tidak menyebelahi kita..
moga kau berbahgia di sana..

kawan..aku selalu merinduimu disini..
ingin sekali aku menghadiahi mu sebuah
pelempang kerana kau telah
membuatku termimpi2 kan..mltan100.blogspot.com

bagaimana dengan hadiah ini??
suka tak..?mltan100.blogspot.com

notakaki:merinduidirimu akelkiwanaekan...mltan100.blogspot.com