attention plizzz!!

cuti-cuti malaysia..

Monday, December 5, 2011

saya sayang dia....


akhirnya, saat  yg dinanti2kan telah tiba..

ooo..yeahmltan100.blogspot.commltan100.blogspot.com..

akhirnya cukup juga umo aku 18tahun..
sperti tahun2 yg lalu aku
suka sebut 3 kat ahli keluarga aku..
ada apa dgn angka ni???

dah tentulah  ada kaitan dgn hari jadi aku..
kakakuyangkusayang
sampai akak aku kata
'stres kiteowg cm nie tiap2 tahun',
'3 bulan sebelum hari jadi bdk kcik ni(merujuk kpd aku le 2)
dia da ingat kan kite..'
hahah
nak buat cm mn aku mmg suka kan perhatian. mltan100.blogspot.comhaha
blogger-emoticon.blogspot.com2 la yg istimewanya aku..

tp famili aku ttp wat dunno je..
pagi2 lg parent aku ajk mkn luar...
sume kedai ramai org,

cari2 punya cari jumpalah 1 kedai..
tp mybe kteowg da keluar rumah
lambat kot..jd mknn sume tggl sikit.huhu

abis je mkn kteowg g kedai
jual keta 2nd hand..
yeah2..ada keta sendiri..2nd hand pun 2nd hand
lah janji aku ada..kau ada?03
tp myvi je.

opss..4 u all in4mation
keta 2 bukan tuk aku la..abg aku yg
nk beli keta.hehe.mltan100.blogspot.com
..

da bape lama ntah kat sana
nk pilih keta dia..mltan100.blogspot.com
lama naw. penat aku tunggu.

tapi yg paling best hari 2,
aku balik rumah masuk je bilik
ada hadiah..
ada tulis happy birthday

spongebob gitu..
tp xsempat nk amek gambar sbb
excited sgt...kah3mltan100.blogspot.com terbaek la
pastu mlm 2 dia belanje aku pizza us..

notakaki:sayang akak ketat2pelukmltan100.blogspot.com
mltan100.blogspot.com



tQ for reading