attention plizzz!!

Saturday, February 18, 2012

just read.....

KAU NI MMG KUAT.......
da2 jgn jerit lg...tahu da mmg aku ni kuat perasankan...thanks 4that.

Wai Em..ko x yah suh Sha Zack perhatikan aku k..
aku yg pelik bile dyowg selalu
tanye aku ok ke x..
smpai buat perkara yg
aku rse pelik...
x pnah2 dtg kat veeWA-WA-juh
tetibe je dtg..
aq pelik lahfikir...
tp dr sudut hati aku, aku sng...

klau da ske kate ske.. xyah lah nk wat aku rse jeles k..
aku xkan rse jeles nyer..
ok....
..
i jeles tgk u jln sme2 dgn die...
nangih
..
pernah dgo lgu nera x?
bile ko dkt dgn aku,
mcm 2 lah aku rse tw...


aku x tahulah siapa yg kau mksudkan
bile kau ckp dgn muhnaj '1 hari nnt mesti aku dpt die punye'
maybe sbb aku syok kat ko 2 yg aq rse ko
mksudkan aku....kenyit

blogger-emoticon.blogspot.comtp hati aku senang bile aku 6pk ko
curi2 pandang ke arah aku..blogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.com
just aku x tw, yg dipandang 2 aku..
kau pandang zhaEra..sbb dia kan kat duk
sblh aku...

anyway, ok..
kalau
kau ske zhaEra 2 ckp je..
kalau x melepas t...


NOTAKAKI:apa yg harus aku lakukan, untuk menbuat kau mencintaiku..