attention plizzz!!

Wednesday, February 22, 2012

please pray for me!!!!







Ya Allah, aku berdoa padamu dan
berharap sangat2 agar aku berjaya
mendapat biasiswa ini



kalau aku, mendapat biasiswa ini..
secara tidak langsung aku dapat mengurangkan
beban yang ditanggung oleh kedua ibu bapaku..

Ya Allah, Ya Rahman, Ya Rahim..
aku mohon agar kau lancarkanlah segala urusan
biasiswa ini..sekiranya, aku mendapat
biasiswa ini, aku akan menggunakannya sebaik-baiknya..

selain itu Ya Allah, aku juga mohon padamu,
janganlah kau biarkan aku
lalai terhadapmu.
dan janganlah engkau membiarkan aku
menjadi seperti 'mengata orang aku yg lebih'
kau jauhkanlah aku dari tergolong daripada golongan itu...

Ya Rahman,
aku juga mohon kau permudahkan
segala urusan aku di poli,
biarlah aku menamatkan nya dgn
6 semester /3 tahun sahaja..permudahkanlah
aku untuk belajar,mengingati,memahami
sesuatu pembelajaran..
dan janganlah kau biarkan aku lalai n menjadi
seorang yg pelupa..
begitu juga dengan kawan2ku yg lain..


aku juga mohon agar kau memperkukuhkan lagi
hubungan persahabatan aku
dgn mereka(skbb2),
(smktmu),(rtf at 4-3) dan (poli)..
janganlah kau biarkan ianya putus
kerana aku amat menyayangi mereka..


AMIN!!!!!!




notakaki:ILYASMjelirblogger-emoticon.blogspot.com



No comments: