attention plizzz!!

cuti-cuti malaysia..

Thursday, February 23, 2012

thinks first before you take any action..


fikir dulu sebelum kau bertindak..
aku sedar, aku bukan siapa2 kat kau.. yela kita
bkn berada di tempat yg sama..
aku yang dulu kau gunakan..
aku dah xde lg kat situ
blogger-emoticon.blogspot.com

masa aku ada kat situ perangai kau x cm 2 lak kan?
npe baru skrg kau cm ni eS???kau tahu x
ramai yg tp mereka
pendam je...mereka sanggup terluka
asalkan bkn kau yg terluka....
sbb mereka syg kat ko eS..
kau tahu tak?????

aku tahu cara kita semua d besarkan
dgn cara yg b'bezakan..
oleh itu pemikiran kite berbeza..

bg kau cara kau itu x salah..
tp bg mereka??

bg aku,sebelum kau bertindak apa2
fikir2kanlah perasaan org lain..blogger-emoticon.blogspot.com
kesannya kpd org lain..soal
bagaimana jika perkara
ini terjadi pada dirimu, wahai kawanku..
sudah tentu engkau memboikot insan
yg memperlakukanmu begitu

mereka hanya ada 1 ♥..
tlg jgn biarkan hati mereka
jd putuscinte


kalau kau baca ni,kalau kau
terasa, maafkan aku dan mereka..
sepanjang kita
ber
aku x pernah berkira dgn kau bkn??
kerana apa?
kerana aku ingin menjaga perhubungan kita ini..
walaupun hanya sekejap kita dpt
b'sama..
tp aku da anggap member t'baik la

dan lg 1
kau sendiri bilang bukan?
ganjaran menunggu setiap org yg bersabar..


aku tahu nasihat aku blogger-emoticon.blogspot.com
ini kau akan
buat mcm ni --------->blogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.com





notakaki:jgn biarkan org yg anda syg dilukai...
tQ for reading

No comments: