attention plizzz!!

cuti-cuti malaysia..

Sunday, February 26, 2012

parah!!!!!!!!!!!!!!!!!



sepanjang aku kat
banyak subjek ataupu kat cni dipanggil kursus
ada 2 subjek yg betol2 wat aku


iaitu wiring dgn elecktrical technology ataupun nme glamour dy


siapa pernah belajo fizik???
cpt angkat tangan cam akublogger-emoticon.blogspot.com
goyang2kan badan sekali..

k,sape yg amek subjek time spm dlu
mesti tahu betapa susa dan pahit nya subjek ni..

techno 2?cm fizik gak tp lebih rumit..
byk nw 4mula..
smpai aku pun x tahu nk gune mn 1 4mula
2 stakat aku x kisah lg..
bley fhm lg..
tp.. bila da msuk
psl litar.. tp bkn litar sepang aw..
litar elektrik, nk lukis litar 2 dr litar 2 besar..
nk kck kan punye la payah...
nk 2 punya
la payah kawan.. itu kapla kasi pusing jugak...

kalau psl wiring pun sme...
mklumlah dlu.. kepala akaun mn tahu bab2
wiring2 ni..
adoiyai...fening aw kafala aku ni..
wiring ada tiap2 hari rabu..
lps je kls ni rasa semua BEBAN hilang aw..

time dua2 kls ni mke aku jd


mke + mata kat arah mke lecture..
fikiran melayang nun jauh di sana..
sana?? kat kuala la pe lg??
tp kalu kowg tanye aku
nyesal ke x
pindah..aku akan kate TIDAK!!!
sbb klau aku x pindah
aq x jmpe la si dia

haha..next topik..
suddenly, aku t'perasan yg
someone bezday sme dgn kwn aku..

siapa kat sini bezday dia
26/09???sila angkat tangan mcm nimenari
sambil kate saya ngaku kwn sy ni chumel!!!.
thanks,puji aku..hehe....
senanglah aku nk ingat bezday dy ni...
hehe..
x sabar lak nk jumpa
dia..






tQ for reading