attention plizzz!!

Wednesday, April 25, 2012

story mory 2...


today, i want story to uolls
my classMATE..

k2..belit2 tangan aku nk taip
bi..sengihnampakgigi...

dlm posting yg lalu aku
cite psl classmate gurlzkan
skrg ni aq cite psl
boy lak..


okey, yg kiri sekali 2 ialah syahidin aka pah..
aku pun x tahu npe dy soh kiteowg pggl dy pah.blogger-emoticon.blogspot.com
jauh beza nme dy dgn nme panggilan dy..

tp btol gak an? cm aq nabilah owg panggil comel..
jauh jugak an?blogger-emoticon.blogspot.com..
k dia ni kalau bab2 wiring tanya la dy
yelah orang ada pengalaman an?
aku selalu minta dy cek kan wiring aku btol o x..
dy baik sgt..
kowg kalau dgr suara dy kowg akan t'pikir

dj ..
ok yg belah kanan sekali 2.
DIN..hubungan die dgn Pah ni ibarat
cm ..
mmg akrab tahap gaban.sengihnampakgigisengihnampakgigi
dia ni kalau orang tegur 2 dia kan
wat muke ..suka naw
wat muka suci n cute..
dia ni pun baik gak,lucu,
setakat ni gurauan dia dua
org x penah aq kck aty..
walaupun aty aku mmg kck..blogger-emoticon.blogspot.com
oppss... lupa cek nk g tahu dyowang ni asl melaka gak.
DIN org serkam
Pah orang masjid Tanah..




k ni pulak..najman yg pakai baju kotak2 tu..
asl SHah Alam..so perangai dia 2 cm bandar2 ckit lah
kebanyakan nye dia ni
selalu dpt perhatian dari pensyarah2..
sbb rambut panjang..
em..klau pasal pelajaran dy byk b'tanya kat pensyarah
n kwn aq Dee..
keburukan??

k yg bju purple 2 YOGA MATRA b syaiful bahri....
mula2 ingat dy india aw tp bile dgr nme ayah dy
baru tahu dy ni melayu..hehe
cm ne dy dpt nme ni?
kena tanya la dy sendiri k..

asl johor.muar,parit sakai..
aq tahu pe yg
kowg pikir.... apa yg kowg pikir?
aq tahu lah..
kowg mesty tahu apa yg aku tahu kan?
apa yg kowg pikir la..
ok2 aq pun da ..

k b'balik pd tajuk kita td..
kalau dlm kls dy ni bak
kate PA(bukan pa 2 tp penasihat akademik)
aku dy ni plg okey dlm kls aq..
(antara budak lelaki je)..
pelajran pun okey..
x penah nk gurau kasar..
bak kate mostly okey lah..kenyit



k yg b'speky 2 Alaham..em, okey gak dy ni..
cme kdg2 aku pelik, sbb dy selalu xdtg kls
tp result dy selalu lg okey dr aq?
nk je tanya'pe rahsia anda?' hehe
asl batu pahat.

yg kanan 2, Fadhil aka topeng?
maybe dy suka pakai topeng kot sbb 2 bdk2
ni panggil dy cm 2..^__-
dy ada lesung pipit aw..
jd klau senyum haha..
orangnya pemalu sikit..
klau kena present kat
dpn lg byk senyum dr ckp..
xpe la,,bley prektis lg k..

lg dua orang xde lak pic dyowg..
em dua2 asl tanjung...jgn nk excited sgt la org 2..
tanjung keling bukan tanjung bidara..blogger-emoticon.blogspot.comhehe
k
6pk cm slow tp rupenye pandai..hehe
sory geng...
sowg nme nizam sowg ridwan..



fadhil.najman.yoga.

ni pic kteowg sekelas.

ni la bdk2 kls aq..klau de pic t aku upload lg k..

DEP1A




notakaki:kisah2 di atas tiada kena mengena dgn lembu2 yg masih hidup ataupun yg t'korban di hari raya..maap zahir dan batin jika post ni x menyenang kan kowg..