attention plizzz!!

cuti-cuti malaysia..

Tuesday, April 24, 2012

story mory...

hari ni hari b'sejarah k sebab
aku akan b'cerita mengenai KELASMATE aku....

kls aq ni dikenali sbg dep
DIPLOMA ELEKTRONIK PERHUBUNGAN (KOMUNIKASI)

ada 8 laki 8pompuan..
opss..cm kapel je kah3..
ni pic gegulz dlm kls aq..

yelah aku kan x penah cite psl dyowg kat kowg.....
ni gegulz dlm kls aku..
syifa,dayah, zana palin,dee,yana, kak mirah..
dan yg plg top kat kls n ibdk chumel yg
b'nama NURULNABILAHhusinknl ke idak???
hehehe

dr kiri syifa, dayah,budak comel aka aku..hehe 
dan kak mirah.. 

syifa?asl ampang kay el..
orgnya happy go lucky..kena buli pun senyum je..
agak kelam org nya..blogger-emoticon.blogspot.com
cm nie la kot
rupenyer klau dlm keadaan kelam..
kah3..comel kan?

yg sebelah dia 2 dayah asl dr n9..pandai bi..
klau berckp
mmg angkt bendera putih la ko..

yg budak comel 2 xyah kot..
dia pemalu orgnyamalu

kak mirah..asl melaka kat sg udang..
cantik, kdg2 blogger-emoticon.blogspot.com..
tapi aq tabik spring kat dia..
yelah walaupun da lme tinggalkan dunia buku2ni..
tp dy tetap nk smbung belajar dia ni selalu rileks..
cm ne dia punyer rileks 2?
klau g kls lmbt pun,dia bley kool lg blogger-emoticon.blogspot.com
kalau kite owg b'telagah pendapat
dia lah yg tenangkanangelangel..
baik..kdg2 belanja aku dan rakan2..
dia mengingatkan aku kat seseorg yg ada kat Kay you aI em..
spe la agak2 nyer?yg xpernah b'kira dgn kiteorg..
ceteka2...




budak pompuan yg kat dpn ni..
asl melaka gak.
.jasin jeyg kiri 2 zana..
kanan palin zana ni okey la..
klau wat kerja b'kmplan 2 dy bg kerjasama yg baik..
walaupun kdg2 tgn dia..tut...tut..lebey2 lg time wat experiment..=)
haha..
phm2 je la..jujur aq senang dgn dia..sbb dpt buli dia ni..blogger-emoticon.blogspot.com..

dia dgn palin ni mmg xdpt di pisahkan lah
bagaikan henfon dgn bateri henfon..
^__^ hentam je lah..

PADA AKU
palin ni okey jugak..baik.
.belajar pun okey..tpkan kadg2 palin ni
sengal jugak.
.tp best la sebab dia ni
kire same kepala dgn aku la..
tp kepala aq,kepala aq la..dia punya kepala kepala dia la..
fhm x apa yg cuba aku sampaikan ni?



haha... da bpe ramai aq cite?


okey 2 dari kanan..
nme panjag DEE nme pendek d..
mmg pendekkan?
dia ni kre aku punyer
la kat sana..
haha..okey... dia ni bkn setakat okey je
tp
..
tgk byk tol thumbs up tuk dia
aku suka kwn dgn dia..
kdg2 jd pencabar plg dekat aku..
em, ske naw bg aq nasihat..
baik..senang je klau aq nk pinjam pape dr die
(x t'masuk boyfriend k) ..
2 kena langkah ting2 dlu la..
thanks sbb bg pnjam dan
bkn setakat 2 je dgn2 lappy ko sekali ko bg pnjam....
dgn itu bley wat VC dgn owg t'sayang kat
KAY YOU AI EM..keh3


ni pic terang lg bersuluh...
dia..gile2 gak and dlm hati ada taman ma..
dgn ada nya dia disisi aku..
aku lebih berani tuk melawan aka
menganjing blek kata2 LEMBU yg x gune dlm kls aku..
THANKS 4 BEING MY FRIENDS..

dan yg last sekali



diana aka yana..
pic dia ni x byk sgt
sbb dia ni pemalu tahap gaban ckit..
dia ni pun




aku selalu dpt kmpln dgn dia
selalu gdoh psl kerja..
mknenye aq selalu gak sakit kan hati die ni
..

aku tahu aku byk wat slh dgn ko kan..
amek pic teddy ni tanda aq mintak maap kan ko..
nk bg teddy x mampu..hhehe
and
sbb ko dapat b'sabar dgn aku..
dan wat kerja yg paling byk dlm
group kite..

^__^

kpd kak mira,dee dan yana..

notakaki..pic bdk2 laki post yg depan k

tQ for reading