attention plizzz!!

Wednesday, May 16, 2012

nothing to say!!!!!!!!!!!!!!!!

 AMARAN!!!!!!

kepada sesiapa yg sedang minum o mkn 2
jgn baca..nnt korang jd cm niblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.com..

pada yg sakit pula amaran keras di beri untuk mengelaKkan
korang drpd blogger-emoticon.blogspot.com...

ada satu cite ni la nk cite kpd kamu semua..
kisahnya bermula..........


kalaulah aku dapat

em..aku xnk ulangi kesalahan dlu..
nk kenal kamu semua dgn lebih rapat...blogger-emoticon.blogspot.com
masih adakah ruang tuk aku
b'sama kamu???

okey, its fine jika tiada lg  ruang dihatimu untuk aku
aku kan jahat,nakal..
selalu sangat buruk sangka kat kau..blogger-emoticon.blogspot.com
selalu buli kaublogger-emoticon.blogspot.com <--- tp xde lah teruk cm nikan?
emm..selalu buat kau blogger-emoticon.blogspot.com....

okey fine...aku mintak maafkan kau 
sudi tak maafkan aku..o.O???

kamu kata kamu sudi untuk memaafkan diri
yg penuh kekhilafan ini dgn syarat.........

tp jgnlah buat aku cm ni..blogger-emoticon.blogspot.com 

tiba2 kau suruh aku membuat pilihan
antara 2??  blogger-emoticon.blogspot.com
errrgghhh...susalah..blogger-emoticon.blogspot.com..

nak tahu apa yg dia suruh aku pilih?
"kau pilih yg mn 1 lg cute??dan yg paling cute 2 la aku"
PLEASE!!!!jgn seksa aku cm ni blogger-emoticon.blogspot.com


dua2 pun comei lotei..nk wat cm ne 2?
tp yg pastinya dua2 pun bkn dia..
hah?cm mn aku boleh tahu?
sbb aku lg comei dr dia lah..blogger-emoticon.blogspot.com
muahahahaha......



THE END!!!!

notakaki:cerita diatas adalah rekaan semata2 tiada kena mengena samaada yg masih hidup atau telah meninggalkan makan minum sebelum membaca....O.O

ini ada sikit wasiat..SILA BACA AGAR JIWA SAYA TENANG!!! 
SAYA NURUL NABILAHUSIN INGIN MEMOHON MAAF JIK ATAU
ANDAI KATA SAYA PERNAH MENYAKITKANHATI,bersangka buruk kepada sesiapa
JUA YG BERKAITAN.SAMA ADA SENGAJA ATAU TIDAK SAYA TAHU SAYA BYK BUAT DOSA DENGAN ANDA2 SEMUA T'MASUKLAH YG PERNAH SERUMAH, SEBILIK,DGN SAYA..
T'MASUK JUA YG PERNAH SEKUMPULAN DGN SAYA DAN
TIDAK KETINGGALAN JUA PADA SESIAPA YG ADA DI kayyouaiem,ADA DI polee,dan sesiapa yg pernah b'sklh same dgn sy....