attention plizzz!!

Monday, May 21, 2012

syukur...






syukur..alhamdulillah.....
moga2 dptlah maintain result cm ni tuk
sem2 akan dtg..
amin!!! blogger-emoticon.blogspot.com

sebelum terlupa.sy nk b'terima kasih kepada sesiapa jua
yg pernah b'kerjasama dgn sy..result bagus ni
bknlah dtg dari diri saya sendiri
 tp dengan berkat 
 kerjasama dengan korang la jugak...
dlm measurement,mate, sains..
wiring,tekno dan lain2 sub..
suka sgt dpt kumpulan dgn kowg..
x byk ragam..blogger-emoticon.blogspot.com
aq yg selalu cari gado dgn korg kann?blogger-emoticon.blogspot.com


yang byk membantu saya dlm subjek...
bg semangat kat saya ketika sy down,
(lebih2 lg time pratikal test wiring dlu)....
blogger-emoticon.blogspot.com
yg sentiasa mendengar luahan hati saya,blogger-emoticon.blogspot.com
memahami saya..(yg suke tdo ni)
blogger-emoticon.blogspot.com hehe

tak lupa juga pada  yg sudi jd teman b'gaduh..blogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.com..

yg sudi bg pinjam lappy b'serta beruk pakai reben..
demi menyiapkan kerja saya.. blogger-emoticon.blogspot.com...
dan x lupa jugak yg selalu mengharukan keadaan yg
mmg telah huru hara..^_____^

blogger-emoticon.blogspot.comdan mereka2 yg banyak gembirakan hati ni ..blogger-emoticon.blogspot.com
sepanjang p'kenalan kita


terima kasih kerana hadir dlm hidup saya
dan berada di sisi saya....

KOWG MMG TERBAIK!!!!!!



notakaki..mereka2 adalah..yana, dee, kak mira, zana, palin, syifa,  intan, k.ain,  ana...kayyouaiem..