attention plizzz!!

cuti-cuti malaysia..

Wednesday, June 20, 2012

^___^

tahniah le peah,bedah,senah..dpt 3 pointer ke atas..blogger-emoticon.blogspot.com
kau kate aku hebat 
tp
sebenarnya aku takde la sehebat ko.....
◕ ‿-。

yela walaupun masa 2 kau kata
 ada orang sabotage kau..
kau tak putus asa..
tetap dapat pointer tinggi jugak kan?
yela..kat tempat kau 2
susa nk dptkan 3pointer ..
bg pandangan aku la

aku kalau kat tempat kau..
mesti aku da down..blogger-emoticon.blogspot.com
mesti aku da putus harapanblogger-emoticon.blogspot.com
ntah2 aku jadi cam bangkai bernyawa,blogger-emoticon.blogspot.com
takpun
pindah tempat belajar terus..
putus kawan terus..
walaupun tahu putuskan silaturrahim 2 
dose..blogger-emoticon.blogspot.com


aku dapat tinggi pun bukan berkat usaha aku sendiri..
tp sebab aku buat kopikucing(*copycat la)
dan selain kerjasama dgn kwn2 aku
kat poli...blogger-emoticon.blogspot.com

nape x percaya ke aku tiru??

lupa ke dlu mase kuiz agama
aku selambe je buka buku bawah meja??blogger-emoticon.blogspot.com
lupa ke??
mmg patut kau lupa
sebab aku yg tiru..^__^

lainlah kau..
baik..blogger-emoticon.blogspot.com
nakal2 kau pun takdelah
sejahat aku kan??..blogger-emoticon.blogspot.com

benda baik yang aku ingat aku buat kat tempat
aku belajar adalah
wallpaper kat fon aku
pic parent aku..
time aku buntu,blur, rasa down aku
akan tengok pic parent aku..

notakaki: YA ALLAH, PERMUDAHKANLAH SEMESTER BARU BAGI AKU,UDA DAN KAWAN2KU TAK KIRA DI MANA MEREKA BERADA.. LINDUNGILAH KAMI DARI ORANG YANG BERNIAT JAHAT TERHADAP KAMI..AMIN!!!!

tQ for reading