attention plizzz!!

Wednesday, June 20, 2012

saya tak kisah...


kalau dulukan aku mmg terasa kalau-kalau orang yang tak pernah tegur kita, yang selalu ignore kita, tiba-tiba datang kat kita minta tolong macam-macam.blogger-emoticon.blogspot.com

time sekolah dulu yang paling buat aku terasalah..bila aku tak diperlukan pandang sebelah mata pun xnak beb.. yelah aku bukan budak pandai,cantik walaupun aku akui comel 2 memang ada,x dinafikan la kan..
blogger-emoticon.blogspot.com 
tapi time2 nak exam tu semua buat baik dengan aku yelah selalu dapat skop dari sekolah2 lain..

time susah je cari aku.. sampailah ke hari ini.sampaikan aku pun dah terikut2 sikap yang tak berapa nak baik ni..blogger-emoticon.blogspot.com    ..

tapi baru2 ni, agaknya fikiran baru nak matang sikit jadi aku berpendapat  bahawa




 


kirenye aku ni kawan yang baik la kan?o.O? sbb aku selalu bantu korang kan3??
antaranya..

notakaki:sahabat yang baik tidak akan pernah meragui sahabatnya kerana ia yakin dan percaya pada sahabatnya itu. dan sahabat yang baik juga tidak pernah bersangka buruk pada sahabatnya bahkan akan selalu melindunginya