attention plizzz!!

Sunday, July 1, 2012

ehem..ehem..ehem..

assalamualaikum..saya nabilah..
nama pjg saya 
nurul nabilah binti husin..blogger-emoticon.blogspot.com

kalau zaman kanak2 ribena dlu
(zaman sekolah)selama 11 tahun 
(*tp x t'masuk tadika)
org panggil saya nabilah..

lepas spmkan
 saya dapat tawaran ke
kayyouaiem..
kat sana saya jumpa kwn2 baru..
em..biasalah lumrah manusiakan
kalau baru 
nak kenal mesti la tanya nama
apa suma bagai.. jelirjelir
so,bila da introduce name
dia orang tanye nk pangggil apa
 saya jawablah"panggil nurul je"blogger-emoticon.blogspot.com

hai...(*hai kat sini mengeluh panjang k)
mula2 panggil nurul
pas2 die orang panggil saya nabilah..
kadang2 saya t'tanya2
blogger-emoticon.blogspot.comnapelah masa
mula2 dlu tanye nk panggil apa
padahal dia orang panggil lain...
okey  2 nama saya jugak..

okeylah nabilah, i still can accept..
tibe2 bile da kamcing skit  
daripada nabilah jd nabilah.
ayo..suka2 je tuko ye..blogger-emoticon.blogspot.com...
em, takpelah kawan
memerangkap babysitter saya kat sana..
 
bila@bieyla i still can accept but
suddenly my name change to
nabilah..

what the tut...tut..adacall
*kredit abiz x sempat nk habiskan p'kataan

suka2 hati kome je ye nk panggil teman rupe gitu??
btol x loghat ni? 

lepas 2 dapat tawaran lain
saya pun pindahlah ke 
poleeteknik..

ingatkan konflik name ni berakhir disitu la..
kat sini pulak org suh pggl nabilah
dia org panggil saya 
bell?
 ke
belt?

ayo...tepuk dahi geleng2..
kemmonlah ingat loceng ke?tali pinggang ke??


 nama:nurul nabilah husin
kat zaman kanak2 ribena:nabilah
kayyuaiem:nabilah, nabilah, nabilah
poleeteknik:bella?bell?..
klau diizinkanperingkat ijazah(amin!!dlu): jd EL? kot makin lame makin pendek..

pelik btol la kwn2 saya ni..
suka2 dia org je transfome kan nama saya..
mula2 tanye nk panggil apa lepas 2 transfome
tapi ada
satu nasihat ni panggillah seseorang
dengan gelaran yg disukai...
kalau orang tu x suka jgn panggiltakbole

notakaki:bukan x suke,tapi...........................nama nabilahkan sweet... sengihnampakgigipeaceoppss..lupa panggilan bieyla hanya utk org t'tentu okey..meh sini nk hugs sikitpeluk