attention plizzz!!

Friday, July 6, 2012

share2...


 BENDA YG SELALU AKU BUAT dan BENDA YG SELALU AKU TAK BUAT..

BENDA YG SELALU AKU BUAT..
selalu bersangka buruk kat orang sekeliling aku..

BENDA YG SELALU AKU TAK BUAT..
jarang sekali aku minta maaf atas sangkaan buruk aku t'hadap mereka..

BENDA YG SELALU AKU BUAT..
selalu mengharapkan bantuan dari orang sekeliling aku..

BENDA YG SELALU AKU TAK BUAT..
menghulurkan bantuan kepada orang yg aku tak suka...yg aku benci..

BENDA YG SELALU AKU BUAT..
melambat2kan solat..kadang2 tak buat pun..

BENDA YG SELALU AKU TAK BUAT..
jarang sekali bahkan susah tuk aku mengqada'kan solat tu..

BENDA YG SELALU AKU BUAT..
berangan2 nak capai kejayaan..

BENDA YG SELALU AKU TAK BUAT..
tapi x pernah pun b'usaha tuk mencapainya..

notakaki:aku hanya insan yg daif..tanpa kamu semua di sisi aku bukanlah siapa-siapa..
aku selalu memikirkan kejahatan orang lain..tanpa sedar keburukan diri aku sendiri..=(
minta maaf jika aku pernah melukai hatimu.......................