attention plizzz!!

cuti-cuti malaysia..

Tuesday, July 10, 2012

KOSONG..KOSONG...


yeah...yeah... xdpt kamsis ^╭╮^.....blogger-emoticon.blogspot.comsebenarnya aku tak tahulah nak suka ke sedih ke..ha3.. duk uma sewa??em..aku bukan apa cumakan kalau2lah ada kelas waktu malam? xkan aku nk menapak sorang2 kot??tp bile mak kate duk uma dulu, cm best la pulak tp cm susah kan lak mk dgn ayah..
hehe(duduk uma x bebas sangat @ aku tak berapa nk study)..best sebab t bulan pose ni x yah susah2 nak cari makanan nak sahur..buka aku tak risau sangat..

haha..kalau dulu aku stdy kat jimat sikit... sebab ada ibu2 bapa2 yg prihatin hantarkan lauk..blogger-emoticon.blogspot.com.. tak lupe juga yg sanggup blek uma semata-mata nk aku mkn..amboi...mentang2 uma dkt,naik bas 15min dah sampai(10min tggu bas +5 min p'jalanan tanpa henti) hehe..okey2, kang puji diri lebih2 kang org kat sana busukblogger-emoticon.blogspot.com..tp alhamdulillah jimatlah duit aku masa 2..blogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.com<------ aku yg kekenyangan.. TERIMA KASIH!!!!! blogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.com...nk aku tulis nma korang x?xnk xpelah aku diamdiam  hehehe..

tp sebenarnya duk asrama bebas sikit..huhu... mkn..tido... nk pakai apa2 pun x kisah..◕ ‿-。
doakanlah apa yg t'baik tuk aq......................................

apa yg t'baik tuk aku ,
aku follow je...hehe


notakaki:rindu nk masakan mak korang..kirim salam ye....ckp bdk yg comel yg pernah serumah dgn korg dlu kirim salam...tak lupe jugak pada yg suka memasak +belanja aku tu...buat susah2 jeblogger-emoticon.blogspot.com

TERIMA KASIH SANGAT2!!!!MISS THAT MOMENT
.............................
tQ for reading

No comments: