attention plizzz!!

cuti-cuti malaysia..

Saturday, October 6, 2012

hai...hai..hai..(akhir kot)

beberapa hari sebelum hari p'tandingan
 PN RODZAH---->" klau x dpt no 3, no 1 pun jd lah"
beberapa minit sebelum present
PN RODZAH-----> "awak diri kat atas pentas 2 pun saya da bangga,
x menang xpe.. tp  klau x dpt no 3, no 1 pun jd lah"

2/10
sejurus selepas
present paper work

partner di SEMPURNA D' ENTERPRISE..

...... pengurus kewangan  b'sama cik CEO yg t'sayang....

 
b'sama pengurus operasi..
*mmg nk bg ko teleng pun..hehe..

pic dgn pengurus pemasaran xde la..
3/10  (sebelum msuk dwn)




kte mkn dlu...




  



org tgh present kat dpn kami buat kje ni
..


mase da menang.. 

 

mana lg sorg????
 jeng..jeng..
 

 


comel x aku pakai kot??aah..comel sgt2..

blogger-emoticon.blogspot.commalu saya..kamu puji cm 2..haha..

alhamdulillah kirenye x sia2 kami b'jaga malam
tuk siapkan rp ni..
mendatangkan hasil jugak..^__^



notakaki:thanks pada yg sentiasa mendoakan kejayaan aku..aku doakan korg  jugak b'jaya dlm apa yg d ceburi & mendapat apa jua yg korg kehendaki..aaminn!!!
thanks pada kumpulan aku  kerana selalu mendengar bebelan aku banyakckp t'utama pada cik ceo kte n cik pengurus operasi......sori klau ada t'kasar bahasa k..
 

tQ for reading

No comments: