attention plizzz!!

Monday, November 26, 2012

mERdekA......mERdekA......mERdekA......

alhamdulillah..abez jugak final aku..
huhuhu
okey da jd rutin aku habis je semester aku
akan cerita
segalanya tentang p'jalanan 
aku dalam semester t'sebut...



AWAL SEMESTER
-dapat rumet yg meRUMITkan aku...
what i mean is......
ni la rumet yg paling WORSE antara rumet2 yg aku dpt....
sem 1 kat kay you ai em:
name kay. pandai math,.klau musim angin monsun tropika dtg,jgn buat dia sakit hati, abes semua dia marah..em, di katakan pendiam. tp dalam pendiam..pendiam pun kdg2 laser gak mulut die ni marah org..tp yg paling penting hati mau baik kan.. suka menyendiri(mengadap lappy),aku paling BENCI dia punye jam...blogger-emoticon.blogspot.com
xpe kay, rahsia kita b'dua ORITE gatai  !!!! tp klau b'duaan dlm bilik tu adalah jugak b'komunikasi yg melibatkan dua hala...

sem 2...(*sem 1) pulak kat polee:
name ani, pandai bab kalkulator(ala,bab kira2 la), mula2 cm pendiam  tp  bila da lame dgn dia dlm bilik tu da jd cm 2org..mangsa buli kita org ialah jiran2 sebelah bilik...yg ni lak bom letak sebelah telinga pun x dgr.. 
.susa nk kjot bgun tidor...
blogger-emoticon.blogspot.com  tp yg penting x kdekot ilmu n mkn(jimat duit), kdg2 boleh di kan sekepala la...

sem 2 kat polee lagi..(akhirnya aku tahu menetapkan satu2 kawasan).
name nur, junior, pendiam, okey tiap2 sem mmg aku kan dpat rumet yg pendiam, dia ni org johor, buat p'tama kali duk dgn org luar melaka. hobi study tanpa henti,
 such a boring person
kehidupan seharian dia..celik je mata ---> g blk air ---> stdy----> agak2 da penat tu tdo, klau lapar dia mkn -----> dan ulang balik dari mula..bosan giler....em, klau mlam2 tu klau ada cengkerik mmg bunyi cengkerik je....  nk kate aku garang, aku x pernah marah die tanpa sebab... dan sebab nya aku akan rahsiakan... siapa yg da tahu tu diam2 je k.. tension jemah duk dlm bilik bila duk dlm bilik tu tw..

kawan2 kelas lak..

kat kay you ai em.
housemate aku ialah classmate aku,classmate aku ialah roomate aku.
jadi g mana2 je selalu b'sama kecuali kalau aku blk uma la..xkan nk ikot lak kan)
..kat sini, aku  PENDIAM...ye PENDIAM...wei, tolong jangan gelak boleh..?
mula2 kat sini, aku pun pendiam gak cm ex rumet aku sem ni.. tapi bila da lama2 kamceng jugak akhirnya. muahahaha... tapi aku kat sini aku hanyalah insan yg lemah sebab selalu kena buli... tp takpe aku x kisah...sebab tu yg buat kiteorg jd rapat..blogger-emoticon.blogspot.com

polee
bdk2 kelas ni ciput je.. xsampai 20 pun...dlm ni ada la puak2 jugak..
yg comel2 yg sweet2 tu semua budak2 dari puak aku la tu...puak lg satu(time susa je cr la budak2 dr puak aku)
ada puak malu2 siput sedut..cm2 la puak yg ada... mulut yg cm puaka pun ada gak..
sem n dari 16 orang tinggal 9 org je...yg lulus semua..yg lain semua sangkot..
sem ni cm mana lak ey?aku harap semualah lulus..aminn!!!

kat polee ni aku aktif la jugak dari at kay you ai em..semua benda klau boleh PA aku nk suruh masuk..
sampai banyak la jugak subjek yg t'tinggal.. tp takpe, kalau kita tolong org,ALLAH akan toloang kita..
kat sini jugak,aku tahu rupanya aku ni boleh jd YB(yang b'hormat tu)....
em, menang p'tandingam yg baru pertama kali masuk.. dapat duit tu...ye maybe bagi korang sikit je, tapi kteorang selain dapat duit, kteorg dapat jugak pengajaran

"KAWAN TIME SENANG,TAK PAYAH CARI DIA MMG AKAN ADA SEKITAR KITA...
TP KAWAN TIME SUSA, EM, MMG PAYAH LA NAK CARI"
who i admires:

kat kay you ai em...
bdk finance...sama umo... org nya t'lalu sempoi, sampai tido dlm kls time kuliah..... tp gila2 n happy-go-lucky..xley mention nama, t dia tahu..

kat polee
t'syok kat budak kls sendiri..rasa nya satu kls da tahu..tp kowg buat2 tak tahu.... mke boleh tahan la..tp aku paling suka, perangai dia yg jarang2 sekali marah...
tp tu cite sem 1..
masa sem 2 aku suka kat budak jph lak.. suka sangat tengok dia senyum, sebab sweet sangat....
cm dalam bait2 lagu untuk dia tu.."senyuman mu menawan,membuat hatiku t'tawan.."
org yg b'tanggungjawab..blogger-emoticon.blogspot.com

sem 3 ni aku sangkot kat spe lak kan....hehe

 NOTAKAKI:
susa senang kita da harungi b'sama2 untuk dua sem ni.. harap sem depan kalau ada umo yg panjang kita b'jumpa lg dan mengukir kenangan t'indah b'sama.. aku doakan yg t'baik tuk kowg..amin!!!!!


No comments: