attention plizzz!!

Friday, November 30, 2012

miss u...

hahaha..sejak 2 menjak ni aku selalu t'kenang capital Z...
lelaki yg pertama membuat aku rasa
 klau dia takde kt sekeliling aku dunia ni bosan
 dan 
kerana dia jugaklah air mata ni b'guguran 
buat p'tama kali kerana lelaki blogger-emoticon.blogspot.com... 
kenapa kau seakan bg aku harapan sedangkan kau di saat itu............ lupakan sahaja.. aku ingat lagi masa form 1 & form 2 kau dgn aku sama kelas.. 
sama2 kena turun kelas.. hahaha.. 
 setiap kali cikgu lambat masuk je, aku akan 
amek peluang tuk pergi ke tempat duduk thangamah dan yasmin,
 semata-mata nak gosip.. 
alia pun join gak time tu.. sampai la satu ketika aku t'nampak kau 
pandang ke arah aku....
 tp bila aku pandang ke arah kau, kau cepat2 pandang ke arah lain..
aku cuba beberapa kali tetap sama reaksi kau.. 
lalu aku bagi tahu kat mereka untuk memastikannnya.. 

gotcha!!!!! blogger-emoticon.blogspot.com

t'nyata kau memang memandang aku... 
 satu benda lagi, masa tu aku t'lupa bawak kertas A4, 
yg cikgu rohana suruh bawak, 
si alia mintak kau kate xde... tapi aku dengan muka x malu try mintak kat kau,
 zupppp terus kau bg..blogger-emoticon.blogspot.com
 dan yang membuat kau sweet di mata aku ialah
kdg2 aku cerita, x lawak sangat pun kau
da gelak.. pastu aku gelak tgk kau...
naik je sem 3 kau da naik kelas balik..
yelah budak pandaikan.. manalah padan dengan kita ni..
masa tu jugak aku berani kan diri mintak kau
no fon..sebab hati ni da mula sukakan kau..
so aku mintak tolong hafiz mitak no kau..
tapi die tu sengal ckp aku g mintak.


lepas tu aku t'ingat lak capital S.. 
lelaki paling pelik yg pernah jumpa... 
tak pernah aku lihat dia marah, 
'asl korang gelak, aku tengah marah ni' 
tp mcm manalah kita x gelak sbb dia kata dia marah 
tp dia t'senyum... 
masa form 3 dia duduk sebelah aku, 
buat aku nak t'gelak je mamat ni... 
aku ingat lg main teka-teki... 
sama2 kena denda x buat kerja.. 
tapi yg paling best sama2 kena marah sebab bising sangat.. 
kita b'dua gelak kuat sangat
 sampai t'ganggu orang nk belajar sejarah...
tapi time kau x dtg sekolah, aku sunyi giler blogger-emoticon.blogspot.com
satu saat tu nk b'lalu 
rasa cm lambt je..
bila kau dtg "wah happynye dunia ni"blogger-emoticon.blogspot.com..
aku ingt lagi, bila cikgi yoong tanye
knp kau x pergi sekolah
jwpn yg paling x sangke kuar dari mulut kau
"jam loceng saya rosak"
hahaha.
jawapan yg paling kreatif..
 satu kelas gelak kot...
keluar je cikgu tu aku, pandang kau
dengan seribu tanda tanya..
kau pun dgn muka 
happy-go-lucky kau 
kau jawab" yelah, klau alasan bas rosak,
basikal pancit, bangun lambat, alasan tu da biasa.. aku
createlah alasan tu...blogger-emoticon.blogspot.com"

masa from 4 kau, aku,
masa tu kau cerita kat aku yg kau dah ada makwe,
sakit hati ni dengar tau.. 
tp apakan daya kau, dengan aku
hanya kawan, dan sebab itulah
aku kikis cepat2 perasaan tu..
dengan orang lain kau kate kau ada makwe, tp dengan
aku kau kate xde..
aku pun pelik.. yelah majoriti orang x p'caya kau ada makwe..
dah tu sklh budak pandai lak.. sedangkan kau
suam2 kuku.. haha..
no fon kau pun aku minta sebab kau kan pandai it..
kau lah yg ajr aku buat mcm2..
mcm2 kita msej

tapi masa p'tengahan form4 kita da renggang,
di sebabkan satu khabar angin...
kau buat aku sakit hati dengan kata2 kau,
bila aku baca msej2 kau, x semena2
air mata aku b'derai cm kaca..
sejak kau cakap kau ada makwe
 aku dah mula anggap kau sebagai teman tpi mesra..
klau aku lepak dengan hilang semua stres aku,
kau pandai nk buat aku t'senyum semula..
bila khabar angin itu, melanda.. hubungan kita pun 
jadi semakin renggang... segala mesej2 kau aku x reply
sebab, aku x nampak slah aku kat kau
tp kau tuduh aku macam2..
dulu, homework semua aku bg kau pinjam
bai punya pasal kan..
bila dah jadi cm ni, banyak subjek yg kau kena denda..
padan muka kau, tp sebenarnya dari sudut hati kesian tgk kau
kena denda..
so, kau pinjam dari org lain..
kdg2 dia bagi kdg2 x..
dan akhirnya,
  time raya.. kau hantar msej yg kau mintak maaf
dan mengatakan bahawa khabar angin tu mmg x benar...
dan ko hope hubungan kita still cm dlu..
 walaupun hati ni b'derai cm kaca, 
aku x amek masa yg lama tuk maafkan kau..
baik sangat, sampai kenakan adik sepupu kau..
da awek kau skrg ni pun aku tlg
kau dapatkan dia..

tp sekarang, aku nk contac kau,
cuma x tahu, kat mn.. semua akaun kau da deactivekan..
msj x reply..nk kol tkot jd cm dulu..
sebab kau pernah kate suara aku dlm fon gedik + manje..
siries byk2 kwn lelaki, kau la paling rapat dgn aku..
yg sudi dgr luahan hati aku..
aku rindu nk borak dgn kau la bogok..
 

notakaki: capital Z smpai hati kau buat aku cm tu,(aku tahu kau x nk aku tggu kau masa tu,sebab kau takot kau akan lukakan hati aku lg mendalam) capital S klau kau baca ni contact aku aq sengal... rindu nk dgr lawak bodoh kau.. ^__^


No comments: