attention plizzz!!

Friday, December 21, 2012

buat seseorang yg suka buaat bunyi lembu..."moooo,,moo"

nak kongsi satu cerita ni..
tak sangka..
rupa2nya ada org tu CARING sangat pasal aku..


awak....
awak ni buat susa je diri awak je..
tuk menyibukkan diri awak untuk membaca blog saya ni..

kalau awak yg tengah membaca ni,
tak perlulah mention kat sape2 yg saya ni ada blog
yg saya ni ada cerita pasal my sweetheart..

sebenarrnya,
saya tak suka sangat cara awak,
walaupun awak cuba menGANJING saya,
tp bagi saya saya tetap dengar bunyi suara lembu yg awak buat tu..

sebab bunyi tu t'lalu perfect,
sampai tak dapat bezakan mana bunyi suara awak,
dan mana bunyi lembu tu..

tapi orang kata biasanya,
kita akan jd stalker pada sesorang itu jika
kita CARING pasal dia..

thankslah..
sebab sudi jadi SECERT ADMIRE saya kat blog ni
baru tahu..
ramai jugak yg ambil berat pasal saya...

tp too bad,
sebabb saya tak pernah pun stalker fb awak,
dan saya dah BLOCK pun fb awak..
sebab saya tak pernah care pun pasal awak.

klau awak jd stalker saya kat fb o twitter saya
mesti melalui kawan baik awak tulahkan..

notakaki:for someone..thanks to being my stalker.. its make me wants to improve my posting in blog..
and no need become KPC  in my life... "buat tambah dosa kau je buat apa?"
nak tahu KPC tu apa suruh la kawan baik kau tanya kat aku k...



No comments: