attention plizzz!!

Wednesday, December 19, 2012

why must me??

aku mengaku tu semua salah aku..
tp aku akan rasa serba salah kalau x bagi tahu kau yg sebenarnya..
sebab kau, kau, kau dan jugak kau kawan baik aku..
yg selalu ada di sisi aku..
takde t'detik pun nk bezakan antara kau dgn mereka2 di luar sana..

sebab tulah aku bagi tahu kat kau dulu,
sebelum hari kejadian sebab
selagi aku tak bagi tahu kau
aku rasa serba salah nk lepak dgn kau
tahu tak????

tapi kau fikir yg sebaliknya,
kau fikir kalau aku tak cakap lagi bagus,

tp aku merayu kat sesiapa yg b'kenaan..
tolong jangan buat aku serba slh dengan orang lain..
aku tahu aku pun byk kelemahan, tapi cukuplah aku ckp.
aku tak mampu nk jaga hati semua orang..
sebab t aku yg sakit..
tpi aku fham perasaan kau tu,
sebab aku pernah rasa suatu ketika yg dlu..
dan aku fhm sebab apa kau t'rasa..

notakaki: i'm promise i will be more careful in everything in what i'm doing....
b'diam lebih baik dari b'cakap..

No comments: