attention plizzz!!

cuti-cuti malaysia..

Thursday, December 6, 2012

dont read!!!

rasa macam x percaya je.. dah cukup setahun aku tinggalkan kuim..
dan setahun jugakk lah aku masuk pmm..
kalau umur panjang dapatlah habiskan diploma ni.. kira2 tinggal lagi dua tahun sahaja...
dan kalaulah diizinkan ALLAH,
aku nk sambung sampai PhD(bukan PenghasadDengki tw (^.<)..
tapi apa2 pun aku nak dapatkan diploma dulu..
sebab untuk masa depan.. bukan masa depan aku je, tapi masa depan untuk famili aku jugak nantikan..

dan kalaulah boleh, aku nak jugak belajar oversea cm abang aku.. mana tahukan jumpa jodoh kat sana jugak cm abang aku..hahaha..
mana aku nak gi nanti?? em, maybe jepun o korea..
pastu nak kerja kat situ... wah..besar cita2 akukan.. tapi ntah dapat gapai ke x..

antara adik-beradik aku, akulah yang paling kuat b'angan... tapi semuanya kosong..
dulu cita2 nak jadi doktor la, lawyer la.. tapi sekarang?? APTB...
jadi tukang loyar buruk boleh la.. sampai akak aku cabar.. "Akak nak tengok result SPM kau cam mana t, Kau jangan jadi pandai, pandai b'cakap je.. nanti orang cakap."" anak Husin tu, pandai, pandai b'cakap je.. tapi otak kosong""" sebab tulah, aku x banyak b'cakap kat kelas..
kecuali kalau ada orang ajak.. hehehe..

notakaki:tengah countdown amek result..
tQ for reading

No comments: