attention plizzz!!

Tuesday, December 4, 2012

haha..




sebab  aku takleh tido, tengok la video UAI kat uTUBE..pastu g cek inbox aku..
tetiba je tengok ada 2 mesej..
nak cite la sikit pasal apa b'jaga kol 3 pagi tuk post ni je.. lepas aku buat video kelas aku tu, dapatlah mesej dari org ni.. yg mengatakan video aku tu bagus la..pe semua..









 pastu dpt lg 1 emel.. bg aku baucer stackbuck free tu... tp aku x minat pun.. sebab luar negara punya..

dlam masa yg sama ada org yg da femes dalam youtube(ramai follower) add aku as a friends...
aku tak sangka lak kan..

alhamdulillah.. kiranya ada la jugak orang luar negara yg menyukai video aku...ni kira hadiah hari jadi aku la..


notakaki:hope video yg akan datang aku dpat mempertingkatkan lagi.. anyway thanks tu capital S.. kau yang banyak ajar aku..tQ buddy.

No comments: