attention plizzz!!

Sunday, March 24, 2013

....




kehadapan kawanku,
aku ingin pinta kemaafan daripadamu,
andai ada sesuatu, 
yang menguris perasaanmu.

aku hanya insan yg penuh dengan kekhilafan dan kekurangan,
andai ada t'kurang atau t'lebih dalam p'gaulan kita,
kepadamu aku mohon keampunan,
aku insan yang lemah bila b'kata-2.

dalam p'samaan antara kita,
masih banyak lagi jurang p'bezaan antara kita,
tepuk dada tanya la selera.

maafkan aku,
jika kerana aku kau jadi begitu,
dirimu tidak pernah menyusahkan diriku,
tetapi diriku yang selalu menyusahkan dirimu.

t'lalu banyak rentetan yang telah b'laku diantara kita,
kau ada di saat aku b'duka,
di saat aku b'masalah,
di saat aku bahagia.

aku akui di saat kau perlukan aku,
aku tiada di sisi mu,
di saat kau b'sedih,
aku hanya menambahkan pedih.

aku sangat mengagumi dirimu,
yang sentiasa b'sabar dengan aku.

MAAFKAN AKU KAWAN
KERANA TAK MAMPU MENJADI 
KAWAN YAN T'BAIK BUATMU..


NOTAKAKI:kadang kala aku hanya b'diam diri bukan kerana aku ada masalah dgn kamu..tp
kerana aku tiada benda nak b'cakap..
hanya mampu t'senyum



No comments: