attention plizzz!!

cuti-cuti malaysia..

Saturday, March 2, 2013

surat yg tak t'sampai

surat ini khas untuk kawanku..........

kadang-2 tu, saya memang nak tegur awak..
tapi saya.takut awak kecil hati..
 
dalam masa yang sama saya takut
saya tak boleh menjadi kawan yang baik untuk awak.

sebab,
saya tak mampu tegur awak bila awak buat salah.

kadang-2 saya hanya mampu, mendoakan
awak supaya awak b'ubah.

maafkan saya tak ada kekuatan untuk itu..
saya akan cuba membina kekuatan untuk itu

supaya kita,
akan b'temu di JANNAH b'sama-2.

supaya ikatan kita tidak t'henti di dunia saja
malahan b'kekalan sampai bila-2.

kadang-2 saya t'fikir jugak,
adakah saya ini, seorang sahabat yang baik untuk awak?

sebab kalau bagi saya,
awak memang kwn yg t'baik..
 
kadang-2 saya b'fikir, saya ada
kawan-2 yg selalu ada di samping saya 
tak kira masa susah atau senang,..
 
tapi adakah diri saya sendiri ni,
ada sentiasa untuk kawan-2 saya..
 
mungkin ya, mungkin tidak..
hanya kawan-2 saya t'masuk awak yg
dapat menjawabnya

untung siapa yang dapat awak..
bagi awak 1A 3C..
Ayu, Comel, Cun, Cantikkkkk..
 
pandai b'dikari, dan yang paling
penting sikap awak tu, 
yang membuat saya tak boleh marah
awak lama-2...

awak jugaklah, membuat saya banyak b'ubah,
saya b'untung sebab dapat kenal dengan awak...
sebab dapat jadi sebahagian daripada hidup awak..

walaupun mulai sem depan kita dah tak b'jumpa..
dah tak selalu lepak sama.

awak jaga diri awak baik-2 tw..
saya tahu, awak boleh!!!
sebab selama ni pun awak yg jaga saya..
 
apa-2 pun orang cakap pasal awak,
i trust u okey!!
and
i'll always be there for you..
 
salah satu sebab
orang-2 yg kutuk awak tu semua, nak jadi
cam awak, jeles dengan awak
 
sebab tu jangan layan sangat!!!
just be ur self..
 
saya doakan,
"smoga ALLAH merahmati dan melindungi  dirimu sentiasa"
 aaammmminn!!!
 
notakaki:maafkan saya jika aku tak biasa menjadi kawan yg t'baik bagi dirimu.
 
 
 

tQ for reading

No comments: