attention plizzz!!

cuti-cuti malaysia..

Wednesday, July 31, 2013

kepada seseorang awak..

hoho.. hari ni birthday dia la.... da cukup umur da,
nanti tahun depan da boleh daftar mengundi ye..
sepanjang eden kenal dgn dia ni..
dia ni baik orangnya, caring
kadang-2 manja, kadang gedik tp tak keterlaluan la.shy leaf
tapi kadang-2 tu ada jugak rasa nak sekeh je kepala dia ni sebab 
sakit hati melayan dia..
naseb baiklah kawan dia ni beriman orangnya
kalau tak dah lama dah kena.. beaten onion head
..yang sebenarnya takutlaugh leaf..
walau apa pun yg orang cakap pasal kau,
aku tetap ada di samping kau.
sebenarnya plan lain tapi lain lak jadi nya
disebabkan masalah teknikal ni jelah yg sempat den  sediakan..
semoga persahabatan kita ber4, sentiasa b'kekalan
untuk selamanya.amin!!
moga panjang umur, murah rezeki..
keep smile always..

hehe..sori, curi tak bagi tahu kau..nama pun curi kan?
mn ada pencuri nak curi barang dia bg tahu..cheer1 onion head
cepat-2 kawen k..
moga jodoh korang b'kekalan hingga akhir hayat.. aminnn!!

legnote:-) nak bagi hadiah mahal.. tak mampu, ylah kawan kau sorang ni tak $$$ sangat..hehe

tQ for reading

No comments: