attention plizzz!!

cuti-cuti malaysia..

Friday, March 28, 2014

doa untuk penumpang MH370


sekarang ini, heboh pasal mh370 kan. ya ALLAH kesian kat ahli keluarga mereka.
kalaulah benda tu terjadi kepada diriku, macam manalah aku hadapi kan.?

kalau lah ini 1 konspirasi antara pemimpin, kesian kat ahli-2 keluarga mereka,
sebab tak pasal-2 kehilangan orang yang tersayang secara tiba-2. tapi kadang-2 tertanya2 macam mana kapal terbang tu boleh berada di selatan malaysia? padahal beijingkan berada di utara malaysia?

tapi yelah, aku manalah tahu sebab-2 benda ini boleh terjadi? maybe ada sebab yang munasabah ia terjadi.
tapi cuba fikir balik, para penumpang dalam mh370 tu sume orang yang bijak pandai, bahkan pilot tu pun
mempunyai banyak kelebihan. boleh dikatakanlah kalaulah mh370 tu di hijack,
ramai kot. yang boleh dijadikan aset dia orang.

sebab dalam tu, ada engineer, pilot yg hebat dan ramai lagi.
ya ALLAH, lindungilah mereka-2 yang terlibat, semoga mereka selamat di bawah rahmatmu. 
Engkau tabahkanlah hati keluarga mereka, permudahkanlah segala urusan pencarian mh370.
dan sekiranya, ia 1 konspirasi engkau bongkarkanlah siapa yang patut bertanggungjawab. amin!!





notakaki:

tQ for reading

No comments: