attention plizzz!!

cuti-cuti malaysia..

Saturday, November 3, 2012

xde pe..

memanglah aku dapat akj..tp tu kisah silam.
kisah silam untuk dikenang...
 
. cuba fikir,kita ini dah 
ditakdirkan tuk b’jumpa kan?
masing2 ada kisah sebelum 
kita masuk ke pmm ni kan.??

sbb 2
aku b’syukur b’jumpa dengan korang… 
sentiasa ada disisi…
oopps kecuali masa t’tentu la kan?*fhm kan?
kan aku dah pernah post banyak kali,
x tahulah di kali ke berapa aku post..

TANPA KORANG AKU NI XDE APE LA..


faham????korang banyk bantu aku dlm mendapat pb..
sanggup buat
experiment b’sama2 menggunakan bateri.
 yg pada mula gagal,
banyak 
cara kita lakukan untuk dapatkan jawapan..
hahaha..
indahnya masa tu.
kelakar pun ada gak..

sanggup tolong aku dalam pratikal test wiring,
yang kejap nyala,kejap tak nyala tu..
masa buat pratikal pun ko byk 
tolong aku wei..


sanggup buat group discussion sorang 
walaupun tu kerja b’kumpulan.
.sape suh buat sorang kan.
hehehe… 


yg sanggup bagi lappy dgn beruk band..
oppss..silap,bukan bagi tapi pinjam jer..
sanggup buat report sorang2..
dtg bilik aku tuk stdy tp aku yg t’bongkang..
kesian ko kena stdy sorang2..
t’lalu banyak jasa korang kat aku tw..
nak senaraikan semua x mampu la der…
aku x tahulah mcm mn nak balas jasa korang ni…
hi..alamak rasa cm nak nangis lak..
aku cuma mampu mendoakan 
kebahagian korang dunia dan akhirat.amin!!!

cuma Allah sahaja yg mampu 
membalas jasa korang kpd aku ni..
sem ni pun korang buat benda 
yg sama..ntah bila la aku boleh balas jasa korang ni…

 
..ya, allah kau p’mudahkanlah urusan 
kedua sahabatku ini di dunia dan akhirat..
kau temukanlah mereka jodoh
 yg baik yg boleh menjaga dia,
membimbing dia…
ya allah, ya rahman, ya rahim kau murahkanla rezeki mereka dalam apa jua yg mereka ceburi,lindungi serta 
rahmatilah mereka..
kau p’mudahkan mereka tuk menjawab final untuk sem ini
 dan sem mendatang,
sesungguhnya, mereka layak menerima 3 pointer 
bahkan lebih layak mendapat akj daripada aku….amin!!!!!
notakaki:
akuhanyainsanbiasayanghanyamampumembalasjasakorangdenganmendoakankebahagiaankorang

 (^___^)


tQ for reading