attention plizzz!!

Wednesday, April 24, 2013

sebelum kita ke LI (1)



PERINGATAN KEPADA MEREKA YANG LEMAH SEMANGAT, 
YANG MUDAH T'SENTUH JANGAN BACA POST INI..
sebab dah baca sila tekan  SINIdulu, tunggu sampai
habis loading..tQ


          hari ini b'tarikh 23/4/2013.
tamatlah riwayat kertas telephony..
alhamdulillah, satu paper dah setel.. tinggal lagi 3 paper..
em.paper telephony ni boleh tahanlah..
thanks pada kawan nurul yg bernama
nurul lidiyana mohamad kerana sudi mengajak serta mengajar nurul nabilah husin ni ye..
tanpa anda, saya hanya seorang hamba ALLAH yg comel, 
yang tidak tahu apa-2..Onion Head Emoticons 36
walaupun kita sama-2 nama nurul, tapi hangpa lah t'baik dalam bab-2
belajar ni..
kepada kawan-2 yg lain jangan ada rasa cemburu ye..
almaklumlah, pkb aka penolong ketua blok anda 
sayang lebih kat aku...hehehe..
siap tidur b'sama-2 lagi..Onion Head Emoticons 3
(oppss.. tapi bilik dgn aras lain-2)
jasamu, akan kukenang sampai bila-2....
em, kita orang ni memang rapat sejak sem 1 lagi..
tapi dia masa sem 1, masa minggu suai diri kenal tu..
masa tu rasa dia ni hampeh sikit..  
masya ALLAH, punya la sombong..
sampai t'detik dalam hati nurul, hai siapalah yang malang sangat,
jadi kawan dengan dia ni, sombong nak mampuihhh...
rupa-2nya nurul sendirilah yang malang, malah lebih malang lagi,
dia ni kawan baik nurul..Onion Head Emoticons 9.....
tapi nasib die baik kerana kawan dengan nurul yang comel ni..hehe..
jangan marah eyh..dummy pink mouse
tapi betullah kata orang tak kenal maka x cinta...(aikkk..cinta?? Onion Head Emoticons 107)
bila dah kenal dia, tahulah takdelah sesombong mana pun..
sebenarnya, dia ni tak pernah berkira dengan kawan-2 dia.. 
apatah lagi rumet dia, yang dia dah anggap cam adik dia sendiri..
sebenarnya nurul ni bukan senang tw nak percaya kat orang..
nak maafkan orang.. 
tapi dengan dia ni,panda 32
walaupun segeram mana pun dengan dia..
walau rasa cam nak sekeh je kepala dia tu  b'tubi-2
ok, fine!! nurul x berani, nak sekeh kepala dia
tapi tak lama mana pun marah tu..
sebab nanti dia juga nurul cari...
satu kelebihan dan kelemahan dia ialah
baik sangat dengan orang yang baru kenal,
sampai kadang-2 nurul rasa, ramai yang ambil kesempatan kat dia..
haha..kadang-2 tu nurul yang hasut dia..muahahaha..
yelah, orang suka guna-2 kan dia
*(bukan guna-2 sihir tu ye..harap maklum).
tapi dalam masa yang sama dia ni.. 
itu kappla boleh kasi pecah ini batu..

.
tahap kesabaran dia ni memang la tinggi..
tengok jelah kawan baik dia siapa kan..?
da dekat setahun lebih dah dia
b'sabar melayan karenah kawan dia yg banyak
songeh ni,desperate1 onion head..
harap b'sabar lagi untuk......
seumur hidup? boleh? 
kalau tak boleh pun, tunggulah lagi sampai kita gradute graduation pink mousecongrats onion head
kepada dia 
"aku nak kau tahu, aku b'tuah sangat  dapat kenal dengan kau..
 happy jadi orang yang rapat dengan kau..
yelah, aku sedar  aku ni bukanlah seorang kawan yang baik mana pun..
time kau susah, aku tak tolong kau pun..
sori sangat!
aku bukan taknak tolong, aku just takut mengeruhkan lagi keadaan..
tQ, jugak kerana selalu ada kat sisi aku 
tak kira masa, ketika dan tempat..
*kecuali dalam toiletlah..
kau mengajar aku banyak benda, kerana kau aku dah
banyak b'ubah ke arah kebaikan, kecuali yg kena pergi ke pi tu je la,
aku ponteng.."
kalau nak tahu,kau pun sebenarnya da banyak b'ubah.. 
kalau nak dibandingkan masa kau sem1, sem 2 dan sekarang ni..
mungkin jugak sebab tu adik-2 kat blok,
perasan p'ubahan kau kat blok.
tapi aku fikir kan memang cam tu dari dulu..
rupanya tak...
apa yang kau b'ubah??
antaranya,
sekarang ni kau selalu senyum je..
tapi mungkin kau ni happy sangat, sebab aku yang comel ni
dapat sama blok dengan kau..kan...kan??
ngaku je la..
kalau tak nak ngaku depan-2 ngaku dalam hati pun da cukup da..
hati kita dekat..
sebab tu kalau kau selesema, aku demam ..
cam tu jugak sebaliknya..
ada lah jugak 2,3 p'ubahan lain..
nak tahu??? tunggu aku buka kaunter p'tanyaan k...
tapi p'ubahan itu biasalahkan, 
sebab masa dan pengalaman dapat mematangkan usia kita
sebenarnya, banyak benda lagi nak cerita pasal kau....
tapi takut dakwat habis lak, tak sempat nak cerita pasal orang lainwriter pink mouse
notakaki.. sayang kau ketat-2..jaga diri baik-2 ye.dan aku minta maaf kalau ada buat salah kat kau., sama ada secara sengaja atau tak.
.nurul lidiyana binti mohamad. hope kau dapat result yg cemerlang sem ni.. ntah-2 kau dapat akj tak sem ni?


No comments: