attention plizzz!!

Wednesday, April 24, 2013

sebelum kita LI (2)




kalau, semalam kita cerita pasal bakal jadi mrs din.
hari ni kita cerita, pasal lagi seorang nurul yang ada dalam kelas
DEP 3 ni.

diberi nama nurul diyana binti kamarudin.
tempat tinggal kat rumibaya(rumah ibu ayah).

sepanjang nurul kenal dengan dia ni.
nurul rasa, dia ni sebenarnya susa
nak rapat dengan seseorang tu..jadi nurul tak tahulah
macam mana, bagaimana dan bila masa dia
ni boleh kamceng giler dengan nurul..

kalau korang nak tahu, dalam ramai-2 budak perempuan dalam kelas kami ni.
nurul,diyana dan lidiyana ni la  paling kamceng.. maybe sebab nama dekat-2 sama kot
ataupun sebab ada di antara kami ni anak bongsu.
jadi sama-2 manja, sama comel, sama padan dan ada masa tu
sama-2 senget..

si diyana,yang paling best tentang dia..
dia mudah sangat tolong nurul..
ala, buat je  muka stres  buat muka kesian sikit ..
nanti secara automatik dia akan tolong buatkan kerja..hehehe

em,apa lagi ek pasal dia ni?info onion head
hah! dia suka merendah diri, kadang-2 tu rasa nak cepuk je dia ni..
sebab benda tu, dia boleh buat tapi dia x yakin pada diri sendiri..

disebabkan dia, jugalah nurul sekarang ni bagaikan pakar motivasi,
pakar kaunseling....
maybe lepas ni, nurul tukar cita-2 pulak kot..
jadi pakar motivasi..
abeslah pasni
dr fadzilah kamsah. takleh cari makan dah..hehe
joke je la..

diyana..kau kena yakin kat diri kau..
lepas ni, untuk 5,6 bulan mendatang aku dah takde di samping
kau..dah takde tuk backup kau apa-2.
kalau dalam kelas boleh la, di saat kau what onion head
 aku boleh tolong kau goreng jawapan...main belasah baca meter, litar semua....

apa-2 pun aku nak ucap tQ sangat-2 kerana sudi jadi
kawan aku.. tolong buat kerja-2 yang sepatutnya aku buat work onion head..

aku nak minta maaf kalau-2 aku ada buat salah dengan kau..
yelah aku, cepat sangat b'ubah mood..
manalah tahu ada membuat kau t'guris gak..

notakaki:anti sadness smiley jangan sedih-2 kay...aku doakan kau dip'mudahkan segala urusan pembelajaran dan dapat t'baik dalam hidup kau..amin!!




No comments: